Emaliowane tablice reklamowe

7 czerwca 2023 Reklama & Marketing

Tablice emaliowane to skuteczny nośnik reklamy.

Szyldy lub tablice emaliowane to oryginalne i stylowe nośniki reklamy, sprawdzające się praktycznie w każdej branży - niezależnie od tego, czy prowadzisz sklep, firmę usługową, warsztat samochodowy czy lokal gastronomiczny. To nieszablonowy i estetyczny sposób przyciągnięcia uwagi potencjalnych klientów. Pozwala pozytywnie wyróżnić Twój biznes spośród schematycznych banerów lub tablic, którymi reklamuje się Twoja konkurencja.

Reklama wizualna jest tak wszechobecna w przestrzeni publicznej, że większość ludzi całkowicie się na nią uodporniła i kompletnie nie zwracają uwagi na prezentowaną treść. Zjawisko to określane jest to niekiedy mianem „ślepoty reklamowej”. Wiele osób uznaje wręcz – i trudno odmówić im racji - że różnego typu pstrokate banery oraz bilbordy tylko zaśmiecają wspólną przestrzeń.

Czy oznacza to, że firmy powinny zrezygnować z tego typu działań promocyjnych? Nic bardziej mylnego – cytując klasyka. Jednak diabeł jak zawsze tkwi w szczegółach.

Reklama wizualna może być bardzo skutecznym środkiem budowania rozpoznawalności marki i efektywnego promowania firmowej oferty. Pod warunkiem jednak, że będzie pomysłowa, przybierze oryginalną formę i niebanalną treść. Musi wzbudzić w odbiorcy pozytywne emocje oraz odczucia estetyczne.

Te właśnie atrybuty charakteryzują szyldy i tablice emaliowane - starannie wykonane małe dzieła sztuki. Łączące w sobie rzemieślniczą precyzję, niebanalny wygląd, trwałość oraz swego rodzaju elitarność. Zestawienie tych cech sprawia, że są one doskonałym nośnikiem przekazu reklamowego, jak również bardzo estetycznym, przykuwającym uwagę elementem wystroju wnętrza firmowego lokalu.

Emaliowane artefakty idealnie sprawdzają się w roli promocyjnego gadżetu lub upominku dla potencjalnego kontrahenta. Estetyczny i starannie wykonany szyld lub tabliczka z motywem nawiązującym do oferty naszej firmy wywrze znacznie lepsze wrażenie niż banalny długopis, kalendarz czy kubek.

Czym jest emalia i jakie ma zalety?

Historia wykorzystania emalii w celach dekoracyjnych jest tak stara jak historia cywilizacji. Technikę tą stosowano do zdobienia biżuterii, broni i przedmiotów użytkowych od epoki starożytnego Egiptu i Rzymu, poprzez średniowiecze, aż do czasów współczesnych.

Jeszcze w pierwszej połowie XX wieku standardem w większości sklepów oraz zakładów usługowych były emaliowane szyldy reklamowe. Również na ulicach wielu miast spotkać możemy emaliowane tabliczki z nazwami ulic, zaś przy wejściach do instytucji publicznych emaliowane godła państwowe i tablice informacyjne.

Z chemicznego punktu widzenia emalia jest mieszanką sproszkowanego piasku, kredy, gliny oraz topników – najczęściej boraksu z domieszką nieorganicznych barwników, pozwalających uzyskać oczekiwany kolor. W procesie emaliowania są one mieszane z niewielką ilością demineralizowanej wody a następnie nanoszone na podłoże – przypadku szyldów lub tablic reklamowych jest to dokładnie oczyszczona, odpowiednio przycięta i uformowana blacha stalowa. Po wypaleniu w specjalistycznym piecu i ostygnięciu stopiona emalia wytwarza na powierzchni twardą, szklistą powłokę. Jest ona idealnie gładka i nierozerwalnie związana z podłożem.

Taki proces technologiczny sprawia, że tablice emaliowane charakteryzują się wieloletnią trwałością i odpornością na trudne warunki atmosferyczne oraz wysokimi walorami estetycznymi – ich kolory nie blakną pod wpływem promieniowania UV, zaś naniesione grafiki przez wiele lat zachowują wyrazistość. Dużym atutem jest również łatwość ich utrzymania w czystości za pomocą popularnych środków czyszczących.

Połączenie oryginalnej formy, wysokich walorów estetycznych i trwałości sprawia, że szyldy i tablice emaliowane przeżywają obecnie swój renesans jako nośniki przekazu marketingowego.

Tablice emaliowane z firmy Emalkent

Produkcja emaliowanych szyldów i tablic to specyficzny rodzaj rzemiosła. Wymaga od zajmujących się nim osób talentu, umiejętności technicznych, doświadczenia i cierpliwości. Kombinacja tych cech pozwala stworzyć wysokiej klasy produkty o nieszablonowym wzornictwie. Ręcznie robione reklamowe tablice emaliowane w każdym aspekcie górują nad plastikową „masówką”.

Takie właśnie są wyroby opuszczające zakład emalierski Emalkent – firmę z ponad 30-letnią tradycją. Jej główny atut to zespół wysoko wykwalifikowanych rzemieślników, dla których priorytetem jest jakość tworzonych produktów. Dzięki swojemu doświadczeniu gotowi są oni podjąć się najbardziej skomplikowanych i wymagających zleceń. Działając w myśl zasady, że „nie ma rzeczy niemożliwych – są tylko wyzwania”.

Reklamowe tablice emaliowane Emalkent to unikalne połączenie kreatywnych projektów, wysokiej klasy materiałów oraz precyzji wykonania. W efekcie każdy klient otrzymuje wyrób nieszablonowy, o wysokich walorach estetycznych i wieloletniej trwałości.

Firma Emalkent to również liczący się dostawca szerokiej gamy tablic urzędowych, energetycznych i oznaczeń ulic dla samorządów i instytucji państwowych.

Artykuł partnera

7 czerwca 2023 Reklama & Marketing

0 Komentarze

Branża SEO - trendy 2018

Branża SEO jest jedną z najszybciej zmieniających się dziedzin marketingu internetowego. Z roku na rok, a nawet z miesiąca na miesiąc webmasterzy muszą przystosowywać się do wytycznych Google, oraz coraz to nowszych algorytmów mających na celu polepszenia jakości i wiarygodności treści w sieci. Dzięki nam pozostaniesz na bieżąco ze zmianami w branży. 
 

Na co warto zwrócić uwagę przy budowie lub optymalizacji stron w obecnym roku:
 

1. Bezpieczne połączenie HTTPS 

2. Mobile First Index

3. User Expirience

4. Grafika i filmy na stronie

5. Przyspieszone działanie mobile AMP

6. Local SEO 

7. Direct Answers - Pozycja "0"

8. Wyszukiwanie głosowe 


Skuteczne działania SEO muszą wziąć pod uwagę szereg wymogów dyktowanych przez wyszukiwarkę. Intuicyjne strony, łatwe i czytelne dla usera, posiadające wartościowe i unikalne treści oraz zoptymalizowane grafiki na pewno odniosą powodzenie. Nie zapominajmy o szyfrującym certyfikacie SSL, który obniży współczynnik odrzuceń. Jeżeli chcesz zwiększyć zasięg lokalny, pamiętaj o optymalizacji wizytówki swojej firmy w Google Maps. 

 

Porozmawiaj z naszym ekspertem o Twojej stronie

Kontakt